آخرین اخبار
کد مطلب: 80282
تجمع کودکان شهرکرد در حمايت از همسالان خود در غزه
تاریخ انتشار : 1393/05/23 22:22:27
نمایش : 2190
خردسالان شهرکرد در حمايت از همسالان خود در غزه امروز پنجشنبه در شهرکرد تجمع کردند.

به گزارش سلام لردگان، امروز تعدادي از خردسالان شهرکرد در حمايت از هم سالان و همتايان خود در غزه در شهرکرد تجمع کرد.

رئيس کانون توسعه و همياري مهدهاي کودک شهرستان شهرکرد ظهر امروز در جمع کودکان شهرکردي، گفت: شهادت حدود 400 کودک فلسطيني در نوار غزه نشانه‌اي آشکار از خوي ددمنشي و وحشي‌گري اسرائيل غاصب در نزد افکار عمومي جهانيان است.

مهناز صناعي فر گفت: امروز اين کودکان هم صدا با ساير کودکان ايران اسلامي جمع شده‌اند تا صداي حمايت و پشتيباني خود از کودکان غزه‌اي را به گوش جهانيان برسانند.

وي ادامه داد: هر جاي دنيا در خصوص کودکان ظلم صورت گيرد نبايد ساکت ماند در غزه نيز ظلم‌هاي بسياري به کودکان شده است نبايد در مقابل ظلم اسرائيل عليه کودکان غزه ساکت بمانيم.

جمع زيادي از خردسالان و کودکان مهدهاي کودک زيرپوشش سازمان بهزيستي استان چهارمحال و بختياري با در دست داشتن پلاکارد و دست‌نوشته‌هايي همچون «زندگي در صلح و آرامش حق کودکان است»، «دوست فلسطيني من حمايتت مي‌کنيم»، «کشتار کودکان در جنگ غزه محکوم مي کنيم»، و «ما کودکان غزه جهاني شايسته کودکان مي‌خواهيم» در اين تجمع خواستار شکستن سکوت جوامع جهاني در برابر جنايات فجيع غزه بودند تا با کودکان اين منطقه ابراز همدردي کرده و در اين زمينه از دشمنان و صهيونيسم جهاني اعلام بيزاري کنند.

انتهاي پيام
منبع: فارس

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس